Орієнтовний план щоденної роботи групи продовженого дня - Планування виховної роботи - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9496
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Планування виховної роботи

Орієнтовний план щоденної роботи групи продовженого дня

Час

Режимні моменти

Примітки

 

 

12.15 - 12.30

 

 

 

 

                  

12.30 -13.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.10 - 13.20

 

 

 

13.20 - 13.50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.50 - 14.50

 

 

14.50 - 15.00

 

 

 

15.00 - 15.30

 

 

 

 

 

 

15.30 -16.00

 

 

 

 

 

 

 

16.00 - 17.00

1. Збір учнів 1 А, 1 Б класів.

2. Бесіда «Як пройшов навчальний день?» (що сподобалося, що було цікавого на уроках).

3. Вправи на зняття психоемоційного напруження.

 

Прогулянка – спостереження у міський парк.

Мета: закріпити поняття «зимуючі» і «перелітні» птахи, на основі співставлень формувати уяву про ранню осінь;

ознайомити з правилами поведінки, яких потрібно дотримуватись під час перебування в довкіллі в осінню пору;

виховувати бережливе ставлення до природи.

1. Спостереження за осінньою природою. Бесіда.

2. Самостійні спостереження дітей, ігри.

 

 

Повернення з прогулянки. Приведення одягу в порядок: міні – бесіда «Кожній речі – своє місце». Підготовка до обіду.

 

Обід.

Мета: закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні, бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування;

вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого персоналу.

1. Міні – бесіда «Культура харчування. Корисні страви».

 

Денний сон.

1. Міні – бесіда про корисність денного сну.

 

Заняття з самообслуговування «Ледача подушка» (прибирання ліжок, чергування чергових у кімнаті).

 

Гра – подорож «Палац культурної людини».

Мета: розширити і поглибити знання про риси культурної людини, мовну культуру;

Виховувати ці риси, культуру мовного спілкування.

 

Читання і розгляд дитячого журналу «Пізнайко» з переходом до виконання завдання з читання.

1. Самостійне читання дітьми.

2. Робота в парах (взаємоперевірка).

3. Індивідуальна робота вихователя з окремими учнями з читання.

 

Прогулянка на шкільному подвір’ї.

1. Ситуаційно – рольова гра «Як спілкуватися з незнайомими людьми».

2. Проведення рухливих ігор «Шуліка», «Карасі», «Щука», «Хитра лисиця», ігри за вибором дітей.

3. Робота з батьками. Консультації, індивідуальні бесіди.

 

 

Категорія: Планування виховної роботи | Додав: хотина (22.01.2013)
Переглядів: 5430 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz