Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9669
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » На допомогу класному керівнику

Вивчення розвитку класного колективу

Склад класу:

      віковий склад;

      працездатність та успішність;

      зацікавленість суспільними справами, виконання громадських доручень;

      відвідування гуртків, секцій.

Згуртованість класу:

      Чи спрямована колективна діяльність на реалізацію важливих суспільних задач та перспектив?

      Чи є групи за діловими інтересами або групи негативного характеру?

      Як учні ставляться один до одного, до справи класу?

      Чи прагнуть учні до спілкування з однолітками?

      Чи дружать хлопчики і дівчата?

      Чи є в класі кругова порука?

      чи переживають учні удачі і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?

Організованість класу:

      чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ, розподіляти між собою роботу і найбільш раціонально її виконувати?

      чи вміють учні терпляче й уважно вислухувати один одного?

      чи переважають розумні та справедливі вимоги, які приймаються і виконуються кожним?

      чи виконують розпорядження членів учнівського самоврядування?

Громадська думка в класі:

      які вчинки своїх однокласників схвалюють, які — засуджують?

      як і в якій формі виражають своє схвалення і несхвалення?

      чи є розбіжність між тим, що говорять учні, і тим, що вони роблять?

      чи сформована дієва громадська думка?

      чи всі одностайні в ухваленні рішення?

Характер зв’язків у колективі:

      що зв’язує учнів: загальне місце проживання, місце за партою, загальні інтереси тощо?

      де дружать учні (тільки в школі чи поза нею)?

      чи учні один до одного?

      чи намагаються допомагати?

      чи пред’являють вимоги до своїх друзів?

      чи вміють бачити недоліки однокласників?

Актив класу, учнівське самоврядування:

      чи має актив авторитет?

      чи виконують учні рішення органів самоврядування?

      чи є учні, що постійно знаходяться в активі?

      наскільки самостійно діють органи самоврядування?

Зв’язок класного колективу з загальношкільним колективом:

      чи знають у класі про те, що відбувається в школі в цілому та в інших класах?

      чи виконують загальношкільні доручення?

      як клас бере участь у загальношкільних заходах?

Заходи щодо подальшого зміцнення класного колективу:

      які педагогічні заходи варто провести в класі з метою зміцнення й організації класного колективу?

      як залучити класний колектив для виховного впливу на окремих учнів?

Категорія: На допомогу класному керівнику | Додав: хотина (16.01.2010)
Переглядів: 1540 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz