SlideShare a Scribd company logo
1 of 14
6 клас
Урок етики
Тема: Як почуття та емоції впливають на наше життя
Мета: сформувати поняття «почуття» та «емоції», вчити наводити приклади почуттів та
емоцій під час аналізу ситуацій, навчити розподіляти почуття та емоції за групами;
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з
різними джерелами інформації;
виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей.
Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:
давати визначення , називати відмінні риси почуттів та емоцій,
характеризувати ставлення людей до різних життєвих ситуацій,
з власного досвіду наводити приклади вираження почуттів та емоцій,
висловлювати власну думку про силу моральних почуттів.
Тип уроку: комбінований урок
Обладнання: підручник, проектор, екран, роздавальний матеріал, відеокліпи „Пісня про
Україну” (вик. В.Сорочик), «Ведмежа рятується від пуми», фізкультпауза «Коли
все дістало…»
Структура уроку:
1. Організаційний момент (30 с.)
2. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.)
3. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3,5 хв.)
4. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття) (4 хв.)
5. Осмислення знань і умінь (7 хв.)
6. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях (7
хв.)
7. Підведення підсумків уроку (5 хв.)
8. Інструктаж домашнього завдання (3 хв.)
Перебіг уроку:
І. Організаційний момент:
1. Привітання.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності:
1. Інтерактивна вправа» «Сядьте ті, хто сьогодні…
– отримав бал «10»,
– вже з’їв щось солодке,
– роздивлявся, йдучи до школи хмаринки,
– дуже чекає снігу,
– готовий до вивчення етики.
2. Фронтальна бесіда:
– Що відчували, коли розуміли, що зараз можете сісти, але залишалися стояти?
– Кому було байдуже?
– Що ж вами відбувалося?
ІІІ. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів:
1. Вступне слово вчителя:
Людина не може залишатися байдужою до того що її оточує. Навколишній світ
хвилює людину, пробуджує в неї інтерес. Душевні переживання, як приємні так і
неприємні, під впливом внутрішніх та зовнішніх подразників викликають у людини різні
емоції, завдяки яким формуються почуття.
1. Повідомлення теми уроку (3 слайди на екрані):

– Яка назва вам більше сподобалася? Чому?
2. Повідомлення очікуваних результатів:
Отже сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке емоції та почуття,
навчимося визначати відмінні риси почуттів та емоцій,
спробуємо виявити своє ставлення до різних життєвих
ситуацій,
з’ясуємо, чи потрібно виражати свої почуття та емоції,
будемо висловлювати власну думку про силу моральних
почуттів.
ІV. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття):
1. Робота за підручником:
с. 78 – читання тексту «Що таке емоції» за абзацами з поетапною бесідою:
– Які ж відчуття може переживати людина?
– Завдяки чому ми отримуємо першу інформацію про ті чи інші речі?
– Навіщо нам емоції?
– З якої причини все навкруги може здаватися похмурим та недобрим?
– Коли все навкруги виблискує та сяє?
V. Осмислення знань і умінь
1. Робота в малих групах:
– об’єднання в групи (4): – Що в нашому оточенні складається з чотирьох
складових? ( ніжки більшості меблів; кути, сторони, вершини чотирикутників; пори року)
– отримання завдань на картках:
І група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
задоволення
жах
нетерплячість
гнів
розчарування
захоплення
упевненість
занепокоєння
симпатія
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
прикрість
огидливість
жаль
ніжність
вдячність
розгубленість
захоплення
туга
гіркота
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
розчулення
радощі
гордість
спокійне сумління
каяття
огидливість
відчай
заздрість
ревнощі
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІV група 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних:
цікавість
байдужість
подив
спокійно-відображувальний настрій
здивування
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
2. Презентація виконаних завдань від груп.
Фізкультпауза. Виконання вправ за зразком кліпу «Коли все дістало…» (проекція на
екран)
VІ. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому
рівнях:
1. Перегляд відеоролика «Ведмежа рятується від пуми».
2. Вправа «Уявний мікрофон»:
– Чому блищать очі? Що засмутило? (жаль, перелякалася)
– Що підсилювало ваш емоційний стан? (музика, звуки тварин)
– Що відчули в кінці фрагменту? Чому?
3. Перегляд відеоролика «Пісня про Україну» (вик. В.Сорочик).
4. Вправа «Уявний мікрофон»:
– Чи схожі відчуття після останнього перегляду з тими, що були раніше?
Чому?
5. Робота в малих групах (4):
– отримання завдань на картках, зміст яких однаковий:
Виберіть почуття та емоції, які б ви відчули на місці:
І група – ведмедика,
ІІІ група – патріоту України,
ІІ група – пуми,
ІV група – глядача кліпу про природу.
6. Міні-дискусія:
– Чи не соромно показувати свої почуття на людях?
– Чи слід бурно висловлювати свої емоції?
VІІ. Підведення підсумків уроку:
1. Відповіді учнів за планом уроку:
– Про що дізналися на уроці?
– Чи справдилися очікування? Чому так вийшло, що допомогло (чи завадило)?
– Про обов’язково розкажете батькам, друзям?
ІХ. Інструктаж домашнього завдання:
1. Опрацювати п. 3 уроку №13: прочитати, дати відповідь на ? завдання 7.
2. Намалювати два смайли за вивченою сьогодні класифікацією.

ДОДАТКИ
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

задоволення
нетерплячість
розчарування
упевненість
симпатія
жах
гнів
захоплення
занепокоєння
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

прикрість
жаль
вдячність
захоплення
гіркота
огидливість
ніжність
розгубленість
туга
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

розчулення
гордість
каяття
відчай
ревнощі
радощі
спокійне сумління
огидливість
заздрість
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до
нейтральних:

цікавість
подив
здивування
байдужість
спокійно-відображувальний настрій
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування

More Related Content

What's hot

Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 клас
Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 класТема. Міфи народів світу, уроки читання 4 клас
Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 класКовпитська ЗОШ
 
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...Сокальська ЗШ І-ІІІ ступенів №2
 
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)sveta7940
 
Обстеження звуковимови ).pdf
Обстеження звуковимови ).pdfОбстеження звуковимови ).pdf
Обстеження звуковимови ).pdfmykola13
 
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-Dmytro Kryvenko
 
організація роботи з обдарованими учнями
організація роботи з обдарованими учнямиорганізація роботи з обдарованими учнями
організація роботи з обдарованими учнямиАлександр Грустилин
 
Другорядні члени речення. тренувальні вправи
Другорядні члени речення. тренувальні вправиДругорядні члени речення. тренувальні вправи
Другорядні члени речення. тренувальні вправиNatalya Kunashenko
 
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. Колотило
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. КолотилоМистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. Колотило
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. КолотилоUlyana_M
 
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 клас
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 класТворчі завдання до уроку літ. читання 2 клас
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 класAlina Kapitula
 
відкрите заняття склад числа
відкрите заняття склад числавідкрите заняття склад числа
відкрите заняття склад числаtanyaleonova
 
Зайчикова хатка
Зайчикова хаткаЗайчикова хатка
Зайчикова хаткаanisimovruslan
 
Складне речення
Складне реченняСкладне речення
Складне реченняbatig ulyana
 
презентація гребінка
презентація гребінкапрезентація гребінка
презентація гребінкаssusere60f00
 
Самооцінювання.ppt
Самооцінювання.pptСамооцінювання.ppt
Самооцінювання.pptssuser98cb75
 

What's hot (20)

Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 клас
Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 класТема. Міфи народів світу, уроки читання 4 клас
Тема. Міфи народів світу, уроки читання 4 клас
 
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...
4 клас урок 28 створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному ...
 
головні члени речення
головні члени реченняголовні члени речення
головні члени речення
 
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)
Презентація:Множення і ділення раціональних чисел (повторення)
 
Обстеження звуковимови ).pdf
Обстеження звуковимови ).pdfОбстеження звуковимови ).pdf
Обстеження звуковимови ).pdf
 
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
ВИМОВА І ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ-
 
організація роботи з обдарованими учнями
організація роботи з обдарованими учнямиорганізація роботи з обдарованими учнями
організація роботи з обдарованими учнями
 
Другорядні члени речення. тренувальні вправи
Другорядні члени речення. тренувальні вправиДругорядні члени речення. тренувальні вправи
Другорядні члени речення. тренувальні вправи
 
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. Колотило
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. КолотилоМистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. Колотило
Мистецтво. 2 клас. Л. М. Масол О. В. Гайдамака О. М. Колотило
 
Цікаві ігри та завдання на уроках української мови у початкових класах
Цікаві ігри та завдання на уроках української мови у початкових класахЦікаві ігри та завдання на уроках української мови у початкових класах
Цікаві ігри та завдання на уроках української мови у початкових класах
 
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 клас
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 класТворчі завдання до уроку літ. читання 2 клас
Творчі завдання до уроку літ. читання 2 клас
 
відкрите заняття склад числа
відкрите заняття склад числавідкрите заняття склад числа
відкрите заняття склад числа
 
Зайчикова хатка
Зайчикова хаткаЗайчикова хатка
Зайчикова хатка
 
мяка іграшка конспект уроку
мяка іграшка конспект урокумяка іграшка конспект уроку
мяка іграшка конспект уроку
 
4 клас урок 32 створення презентацій на основі шаблону
4 клас урок 32 створення презентацій на основі шаблону4 клас урок 32 створення презентацій на основі шаблону
4 клас урок 32 створення презентацій на основі шаблону
 
Складне речення
Складне реченняСкладне речення
Складне речення
 
Частина_2
Частина_2Частина_2
Частина_2
 
презентація гребінка
презентація гребінкапрезентація гребінка
презентація гребінка
 
Самооцінювання.ppt
Самооцінювання.pptСамооцінювання.ppt
Самооцінювання.ppt
 
настрій і почуття 1 клас
настрій і почуття 1 класнастрій і почуття 1 клас
настрій і почуття 1 клас
 

Similar to Як почуття та емоції впливають на наше життя

подаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакподаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакnelarina
 
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіРозвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіe-ranok e-ranok
 
Попередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківПопередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківOleksandrRuzaiev
 
Презентація до уроку
Презентація до урокуПрезентація до уроку
Презентація до урокуВлад Кейс
 
Презентація до уроку
Презентація до уроку Презентація до уроку
Презентація до уроку Влад Кейс
 
Tema emozii
Tema  emoziiTema  emozii
Tema emoziicdecit
 
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологареабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологаolga_ruo
 
Комплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляКомплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляandriy1991
 
відкрите заняття який я насправді
відкрите заняття  який я насправдівідкрите заняття  який я насправді
відкрите заняття який я насправдіНаталя Толок
 
конспект урзм на тему
конспект урзм на темуконспект урзм на тему
конспект урзм на темуnjhujdbwz
 
тема 9 (1)
тема 9 (1)тема 9 (1)
тема 9 (1)cit-cit
 
конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1Jo01
 
Емоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яЕмоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яКовпитська ЗОШ
 

Similar to Як почуття та емоції впливають на наше життя (20)

Урок 10
Урок 10Урок 10
Урок 10
 
подаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакподаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примак
 
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіРозвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
 
Попередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківПопередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітків
 
229
229229
229
 
Презентація до уроку
Презентація до урокуПрезентація до уроку
Презентація до уроку
 
Презентація до уроку
Презентація до уроку Презентація до уроку
Презентація до уроку
 
Tema emozii
Tema  emoziiTema  emozii
Tema emozii
 
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологареабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
 
Комплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляКомплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилля
 
Intelekt
IntelektIntelekt
Intelekt
 
відкрите заняття який я насправді
відкрите заняття  який я насправдівідкрите заняття  який я насправді
відкрите заняття який я насправді
 
конспект урзм на тему
конспект урзм на темуконспект урзм на тему
конспект урзм на тему
 
тема 9 (1)
тема 9 (1)тема 9 (1)
тема 9 (1)
 
конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1
 
Емоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яЕмоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’я
 
Vystup chornobay
Vystup chornobayVystup chornobay
Vystup chornobay
 
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docxРЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
 
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docxРЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
 
117,23.doc
117,23.doc117,23.doc
117,23.doc
 

More from Лидия Рудакова

викторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перровикторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перроЛидия Рудакова
 
виховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекивиховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекиЛидия Рудакова
 
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...Лидия Рудакова
 
Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Лидия Рудакова
 
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Лидия Рудакова
 
Стиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіСтиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіЛидия Рудакова
 
До уроку художньої культури
До уроку художньої культуриДо уроку художньої культури
До уроку художньої культуриЛидия Рудакова
 
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаВізуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаЛидия Рудакова
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Лидия Рудакова
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Лидия Рудакова
 

More from Лидия Рудакова (20)

викторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перровикторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перро
 
викторина
викторинавикторина
викторина
 
Урок мужності
Урок мужностіУрок мужності
Урок мужності
 
Казкова вікторина
Казкова вікторинаКазкова вікторина
Казкова вікторина
 
День ЦЗ
День ЦЗДень ЦЗ
День ЦЗ
 
виховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекивиховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпеки
 
1 урок 3 в
1 урок 3 в1 урок 3 в
1 урок 3 в
 
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
 
Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"
 
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
 
Стиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіСтиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтві
 
Шевченківський конкурс
Шевченківський конкурсШевченківський конкурс
Шевченківський конкурс
 
олімпіади
олімпіадиолімпіади
олімпіади
 
Складаємо ЗНО
Складаємо ЗНОСкладаємо ЗНО
Складаємо ЗНО
 
До уроку художньої культури
До уроку художньої культуриДо уроку художньої культури
До уроку художньої культури
 
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаВізуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
 
Тече вода з-під явора...
Тече вода з-під явора...Тече вода з-під явора...
Тече вода з-під явора...
 
Садок вишневий коло хати
Садок вишневий коло хатиСадок вишневий коло хати
Садок вишневий коло хати
 

Recently uploaded

Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenolha1koval
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxAlexanderSholk
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейvitaliyinformatik
 
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін НБУ для дітей
 
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Чернівецька обласна бібліотека для дітей
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .zaskalko111
 
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptx
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptxніцше філософські погляди та бачення2.0.pptx
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptxBodia2
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxhome
 
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptx
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptxІмідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptx
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptxkatral1968
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxvitalina6709
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxssuserc6cee7
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаAdriana Himinets
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfolha1koval
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdfolha1koval
 

Recently uploaded (16)

Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
 
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
 
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
 
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .
 
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptx
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptxніцше філософські погляди та бачення2.0.pptx
ніцше філософські погляди та бачення2.0.pptx
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
 
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptx
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptxІмідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptx
Імідж викладача ЗВО та шляхи його формування.pptx
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
 
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
 

Як почуття та емоції впливають на наше життя

  • 1. 6 клас Урок етики Тема: Як почуття та емоції впливають на наше життя Мета: сформувати поняття «почуття» та «емоції», вчити наводити приклади почуттів та емоцій під час аналізу ситуацій, навчити розподіляти почуття та емоції за групами; розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації; виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей. Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть: давати визначення , називати відмінні риси почуттів та емоцій, характеризувати ставлення людей до різних життєвих ситуацій, з власного досвіду наводити приклади вираження почуттів та емоцій, висловлювати власну думку про силу моральних почуттів. Тип уроку: комбінований урок Обладнання: підручник, проектор, екран, роздавальний матеріал, відеокліпи „Пісня про Україну” (вик. В.Сорочик), «Ведмежа рятується від пуми», фізкультпауза «Коли все дістало…» Структура уроку: 1. Організаційний момент (30 с.) 2. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.) 3. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3,5 хв.) 4. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття) (4 хв.) 5. Осмислення знань і умінь (7 хв.) 6. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях (7 хв.) 7. Підведення підсумків уроку (5 хв.) 8. Інструктаж домашнього завдання (3 хв.) Перебіг уроку: І. Організаційний момент: 1. Привітання. ІІ. Мотивація навчальної діяльності: 1. Інтерактивна вправа» «Сядьте ті, хто сьогодні… – отримав бал «10», – вже з’їв щось солодке, – роздивлявся, йдучи до школи хмаринки, – дуже чекає снігу, – готовий до вивчення етики. 2. Фронтальна бесіда: – Що відчували, коли розуміли, що зараз можете сісти, але залишалися стояти? – Кому було байдуже? – Що ж вами відбувалося? ІІІ. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів: 1. Вступне слово вчителя: Людина не може залишатися байдужою до того що її оточує. Навколишній світ хвилює людину, пробуджує в неї інтерес. Душевні переживання, як приємні так і
  • 2. неприємні, під впливом внутрішніх та зовнішніх подразників викликають у людини різні емоції, завдяки яким формуються почуття. 1. Повідомлення теми уроку (3 слайди на екрані): – Яка назва вам більше сподобалася? Чому? 2. Повідомлення очікуваних результатів: Отже сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке емоції та почуття, навчимося визначати відмінні риси почуттів та емоцій, спробуємо виявити своє ставлення до різних життєвих ситуацій, з’ясуємо, чи потрібно виражати свої почуття та емоції, будемо висловлювати власну думку про силу моральних почуттів. ІV. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття): 1. Робота за підручником: с. 78 – читання тексту «Що таке емоції» за абзацами з поетапною бесідою: – Які ж відчуття може переживати людина? – Завдяки чому ми отримуємо першу інформацію про ті чи інші речі? – Навіщо нам емоції? – З якої причини все навкруги може здаватися похмурим та недобрим? – Коли все навкруги виблискує та сяє? V. Осмислення знань і умінь 1. Робота в малих групах: – об’єднання в групи (4): – Що в нашому оточенні складається з чотирьох складових? ( ніжки більшості меблів; кути, сторони, вершини чотирикутників; пори року) – отримання завдань на картках: І група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. задоволення жах нетерплячість гнів розчарування захоплення упевненість занепокоєння симпатія 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. ІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. прикрість огидливість жаль ніжність вдячність розгубленість захоплення туга гіркота 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. ІІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. розчулення радощі гордість спокійне сумління каяття огидливість відчай заздрість ревнощі 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 3. ІV група 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних: цікавість байдужість подив спокійно-відображувальний настрій здивування 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. 2. Презентація виконаних завдань від груп. Фізкультпауза. Виконання вправ за зразком кліпу «Коли все дістало…» (проекція на екран) VІ. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях: 1. Перегляд відеоролика «Ведмежа рятується від пуми». 2. Вправа «Уявний мікрофон»: – Чому блищать очі? Що засмутило? (жаль, перелякалася) – Що підсилювало ваш емоційний стан? (музика, звуки тварин) – Що відчули в кінці фрагменту? Чому? 3. Перегляд відеоролика «Пісня про Україну» (вик. В.Сорочик). 4. Вправа «Уявний мікрофон»: – Чи схожі відчуття після останнього перегляду з тими, що були раніше? Чому? 5. Робота в малих групах (4): – отримання завдань на картках, зміст яких однаковий: Виберіть почуття та емоції, які б ви відчули на місці: І група – ведмедика, ІІІ група – патріоту України, ІІ група – пуми, ІV група – глядача кліпу про природу. 6. Міні-дискусія: – Чи не соромно показувати свої почуття на людях? – Чи слід бурно висловлювати свої емоції? VІІ. Підведення підсумків уроку: 1. Відповіді учнів за планом уроку: – Про що дізналися на уроці? – Чи справдилися очікування? Чому так вийшло, що допомогло (чи завадило)? – Про обов’язково розкажете батькам, друзям? ІХ. Інструктаж домашнього завдання: 1. Опрацювати п. 3 уроку №13: прочитати, дати відповідь на ? завдання 7. 2. Намалювати два смайли за вивченою сьогодні класифікацією. ДОДАТКИ
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. задоволення нетерплячість розчарування упевненість симпатія жах гнів захоплення занепокоєння 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 8. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. прикрість жаль вдячність захоплення гіркота огидливість ніжність розгубленість туга 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 9. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. розчулення гордість каяття відчай ревнощі радощі спокійне сумління огидливість заздрість 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 10. 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних: цікавість подив здивування байдужість спокійно-відображувальний настрій 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.